Varför står det att min värdekod är ogiltig?

Kan det vara så att du redan har löst in din värdekod redan? Värdekoden behöver du bara lösa in vid ett tillfälle. När du väl har löst in din värdekod hittar du alltid till innehållet under ”Mitt konto” och ”Mina köp”. Logga in med uppgifterna som angav vid inlösen!

Om du har köpt din biljett via Ticketmaster kan det bero på att koden innehåller tecken som är lika varandra. Exempelvis, O och siffran 0 eller litet L och stort I. Prova att kopiera koden direkt från mailet och se till att du inte får med något blanksteg.

 

För att hitta ditt köpta innehåll gör du följande:

1. Gå till "Logga in" på VOYD.se eller klicka på denna länk: https://voyd.se/login

2. Ange den e-post du angav när du skrev in din värdekod

3. Ange ditt lösenord. Om du inte kommer ihåg eller kan hitta ditt lösenord kan du begära ett nytt lösenord genom att klicka på "Glömt lösenord".

 4. När du loggat in kommer du åt allt innehåll du köpt tillgång till under "Mina köp"

__

Att en voucher-kod inte fungerar kan bero på flera olika anledningar. Det kan även bero på att giltighetstiden för koden gått ut, att koden redan använts eller att koden av någon annan anledning inaktiverats av videoägaren eller VOYD. Om du har en kod som borde fungera men inte gör det är du alltid välkommen att kontakta vår support via hemsidan eller e-post till support@voyd.se.

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.