Varför står det att jag ska betala trots att jag redan köpt filmen/biljetten?

Om det står att du måste köpa en film/biljett till innehåll som du vet att du redan har köpt så beror det sannolikt på att du inte är inloggad, alternativt att du har flera användare på VOYD och är inte inloggad med den användare du köpt filmen som. Så här löser du problemet:

  1. Om du redan är inloggad, logga ut genom att klicka på "Mitt konto" längst upp till höger på sidan och välj "Logga ut".
  2. Logga in på VOYD med den e-postadress du angav när du genomförde ditt köp samt det lösenord du valt i samband med att du registrerade dig. Genomförde du köpet utan att logga in, så använder du det lösenord VOYD skickade till dig via e-post i samband med att du genomförde köpet.
  3. Du kan nu klicka dig fram till filmen/showen och se den. Alternativt hittar du alla dina köp genom att klicka på "Mitt konto" längst upp till höger på sidan och sedan välja "Mina köp". I listan över dina köp kan du klicka dig direkt till vald film.

Om du skulle ha fortsatta frågor och/eller problem, kontakta support@voyd.se.

 

 

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.