Min bild hackar eller fryser sig

Om vi inte har några kända driftstörningar på plattformen kan problemet bero på din internetuppkoppling. Prova gärna följande: 

1. Ladda om sidan i din webbläsare

2. Alternativt byt webbläsare

3. Om problemet kvarstår, kontrollera att du inte har problem med din internetuppkoppling genom att exempelvis mäta den på http://www.bredbandskollen.se/.


Om du inte upplever något fel på din internetuppkoppling, prova att starta om din dator/enhet eller att se innehållet på en annan enhet, ex. en dator/smartphone (om möjligt).

Eller,

Om du upplever att din internetuppkoppling inte motsvarar dina förväntningar, prova att starta om din router och kontrollera om din internetleverantör har några driftstörningar.

Om problemet ändå kvarstår, vänligen kontakta support@voyd.se så ber vi våra tekniker undersöka problemet närmare.

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.